Julafton

Lite bilder från min jul! Fösrt åt vi julmat tills vi blev proppmätta som vanligt hos mormor och morfar. Sen åkte vi vidare till kusinerna för efterrätt och julklappsöppning. Min kusin var så söt och gick runt och väntade på tomten hela dagen. Kollade i fönstret var femte minut och kunde inte sitta still. Tillslut kom tomten och det var den riktiga tomten till och med. Min kusin har nämligen kommit på att det var morfar som varit jultomten det senaste men hon tror forftfarande att den riktiga tomten finns. Så därför hyrde vi in den riktiga tomten så att hon äntligen skulle få träffa honom. Sen blev det massa julklappsöppning och fick massa fina julklappar. Som ni ser på sista bilden var min ena kusin väldigt nöjd över sina julklappar! Imorgon tänkte jag pröva mina fotojulklappar, så kika in här imorn! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback