Mys Onsdag

Åhh äntligen hemma och fått i sig lite mat!Sista riktiga skoldagen idag! Imorn blir det kort dag med avslutning och fika.Sen hade jag tänkt fira jullovet med några fina vänner så det blir mysigt! Sitter uppe i soffan med filten och myser som ni ser på bilderna. Vi har skaffat oss ett så fint ljusdraperi och en stor klocka som jag älskar!! Den är hela 100cm i diameter så den är riktigt stor och passar perfekt på våran övervåning! Nu msåte jag sätta mig med sista läxan för denna terminen! Skönt men lite tröttsamt att man ska få en läxa idag som ska var klar på en dag! Ha en bra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Tack, din med! :)

2012-12-20 @ 17:46:57
URL: http://lialialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback