5 saker du inte visste om mig!

 
1. Jag älskar att läsa deckare! Gillar inte att läsa typiska tjejböcker som bara handlar om massa problem med kompisar, skola och skvaller osv. Sånt är det redan för mycket av i verkliga livet.
 
2. Jag har två barndomsvänner som betyder väldigt mycket för mig. Dom har alltid funnits där medans andra försvunnit. Dom är helt underbara och jag hoppas dom kommer finnas kvar för alltid! ♥
 
3.Räknar alltid ut hur många timmar jag får sova på kvällen när jag går och lägger mig.
 
4. Jag tror oftast det bästa om folk vilket gör att jag ofta blir besviken när det visar sig att dom inte är som jag trodde.
 
5. Jag hatar att stoppa ner smutsig disk och sånt i diskmaskinen ändå jobbade jag på cafe i sommras och tyckte inte alls all smutsig disk där var äcklig. Väldigt konstigt men kanske var för att man fick pengar för det haha.
 
Kram ♥
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag visste 3 saker ;)<3 ni betyder fantastiskt mycket för mig också, love you <3

Svar: Du är så fin vännen! Puss ♥
madebyisabelle.blogg.se

2012-09-28 @ 20:29:52
Postat av: Sofie

Jag visste också tre saker;) Ni betyder så hääääääääärrr mycket och lite till för mig med kramar! <3<3

Svar: Du är så underbart bra! Kram ♥♥
madebyisabelle.blogg.se

2012-09-28 @ 21:11:49
URL: http://sofiewaidringer.blogg.se
Postat av: laura

Jag brukar också alltid räkna ut hur många timmars sömn jag kmr få ! Och jag fattar verkligen vad du menar med bästa vänner, min kusin är min allra bästa vän, och jag är så glad att hon är min kusin, för vi kommer aldrig kunna tappa kontakten eftersom vi är släkt! ;)

Svar: Jaa visst är det härligt att känna att man har någon man verkligen kan lita på!! :)
madebyisabelle.blogg.se

2012-10-04 @ 00:01:01
URL: http://fancyphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback