Sunday

Hallå där! Kom precis hem från träningen och nu försöker jag övertala mig själv att börja med hisroria läxan men jag kommer inte på nån bra anledning fast jag vet att jag måste! Kan berätta lite om igår kväll. Åkte först till ica där jag skulle träffa Elin och några till. Elin är med i ett eu projekt så hon har en belgisk tjej som bor hos henne. Först var det tänkt att några andra som också är med i eu-projektet skulle med men dom var trötta så dom gick hem så blev inte så många som vi tänkt. Så vi gick hem till Elin istället och myste där men blev rätt många endå tillslut , runt 12 eller nått. Prata engelska hela kvällen man fick verkligen använda hjärnan mycket men det är bra att öva. Kul att höra hur den belgiska tjejen har det i Belgien och så. Sen runt tolv tog jag bussen hem efter en trevlig kväll och gick och la mig.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback