Julklappar och fynd

Fick en palett med massa fina ögonskuggor av mina kusiner. Den är från Viva la Diva och var precis vad jag behövde. Så idag prövade jag att göra lite sotade ögon som ni ser på den första bilden! Passar perfekt till nyår!
Sen fick jag också en fotobakgrund som är vit på ena sidan och svart på andra. Eftersom vi inte har en enda vägg i hela huset som det inte sitter massa tavlor och saker på var detta nått som jag verkligen är nöjd med. Man fäller sen ihop den så att den bara blir en halvmeter ungefär. Så den är lätt att ta med sig också. Så på den understa bilden har jag provat bakgrunden när jag skulle foto mitt rea fynd! Tröjan hittade jag på Gina Tricots mellandagsrea för 124kr. Jag tycker den är riktigt fin och mysig! Fler bilder från när jag prövade bakgrunden kommer imorgon när jag hunnit redigera dom! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh vad smart med fotoväggen! Vart är din ifrån?

Svar: Den är köpt på ebay :)
madebyisabelle.blogg.se

2013-01-19 @ 17:12:09
URL: http://eltur.blogg.se
Postat av: Kolaco

Heej! Vilka mått har bakgrunden?
Kram!

Svar: Den har måttten 200x150 cm :)
madebyisabelle.blogg.se

2013-01-31 @ 22:59:32
URL: http://fuckingmulatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback