Sun lotion

Hej på er! Riktigt varma dagar nu så skönt! Bilderna är från förra sommaren när jag var i stockholm! Igår var jag duktig och gick ut och sprang en bit trots värmen. Idag har varit en väldigt soft dag i skolan slutade efter lunch och gick då till stranden med Elin och Frida och sola.Kolla in på Elins superfina blogg här. Tog även mitt första dopp och fick en fet bikinirand. Idag ska Loreen tävla i semifinalen så kommer sitta bänkad vid tv:n ikväll. Får verkligen hoppas hon går vidare.Nästan alla låtar är typ skitdåliga haha men det är de som gör det roligt att kolla på. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

Du blir brun och jag bränner mej och får soleksem! Utan rättvist! :) Du har en sjukt fin färg nu! :D <3

2012-05-24 @ 19:19:53
URL: http://allaboutelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback