Countryside

Hallå där! Mitt sista tidsinställda inlägg, kommer snart hem tilll Sverige och antar att jag antagligen njuter det allra sista av Dubai just nu och har ångest för att åka hem till skola och kalla Sverige! Dessa bilder är tagna långt ute på landet hos mormor och morfar och det är verkligen långtutemittiingenstans men jättemysigt det med. Dock så finns det massvis med mygg som verkligen gillar mig, så efter jag tagit dessa bilder hade jag så många bett att jag inte ens orka räkna dom. Ska ändå bli kul att komma hem och träffa sina vänner och höra hur dom haft det på lovet! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, HUR KAN MAN VARA SÅ JÄVLA SNYGG? HAR SITTER JAG OCH DEPPAR, JAG ÄR VEEEEEEEEERKLIGEN DEN FULA VÄNNEN, ASSSSSSSSSSSSSSSNYYYYGG ÄR DU ISSA! PUSSSS <3

2012-11-06 @ 23:56:47
URL: http://allaboutelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback