Bad day!

 
Asså fy i helvete säger jag bara! Har klippt mig skulle cykla hem duktig som jag tänkt va! Cyklat i två minuter när det kommer världens hagelstorm!!! Inte så liten heller, kommer ut på stora vägen som ligger precis vid havet, har börjat blåsa typ storm och motvind och svinkallt så får allt hagel rakt i ansiktet och cykeln går 0.0000001km/h och håller på att blåsa omkull. Går av cykeln och märker att hjulet typ fastnad och snurrar knappt. Så nu har jag släpat cykeln ända hem medans ansiktet, händerna och benen förfrysit. Kommer in och två minuter senare skiner solen och allt är helt lungt.VAD HAR VÄDRET EMOT MIG!??? Tog 10 minuter att cykla till frisören och ungefär 45 minuter att cykla hem.
 
Så nu har jag skrivit av mig lite om Sveriges piss väder! Skönt att man ska utomlands! Jag kan inte lova att jag kommer tillbaka stannar nog där i värmen några år! Nu ska jag iallafall börja packa och tagga inför resan ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback