Tidsinställt!

 
Hejsan!
Har nu förhoppningsvis kommit fram till Dubai och ligger och steker på någon strand eller vandrar runt och kollar på vackra byggnader eller mysiga marknader. Detta är det första tidsinställda inlägget och det kommer komma upp några stycken under tiden jag är borta. Kommer lägga upp lite blandade bilder från sommaren som jag inte hunnit visa här på bloggen, så ni kan tänka tillbaka på sommaren hemma i kalla Sverige medans jag ligger och solar snällt va?! haha nä ni har det säkert toppen hemma i Sverige med härligt höstlov!
Vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket! :D Du har också en fin blogg och du ar väldigt fina bilder! :)

Svar: Tack du! :)
madebyisabelle.blogg.se

2012-10-30 @ 15:18:42
URL: http://summershadow.blogg.se
Postat av: Nora

Sjukt snygg blogg och header du har!
Kolla gärna in min blogg någon gång! :)

Svar: Åhh tack så jätte mycket! Ska jag absolut göra :)
madebyisabelle.blogg.se

2012-10-30 @ 16:20:15
URL: http://noras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback