Ge mig sommar

Ursäkta att det varit tomt här! Har varit sjuk några dagar med feber och hosta så det enda jag orkat med är att flytta mig från sängen till soffan! Nu är febern borta iallafall men jag låter som en kråka. Tänkte ni skulle få en bildbomb med sommarbilder, för åhh vad jag saknar sommaren nu!! 
Först lite bilder från Danmark 2011 då vi var på läsö och anholt. Två paradisöar verkligen längtar tillbaka väldigt mycket!
Hahah älskar ♥ denna skylten " till byn" så pekar den åt två olika håll. Haha tack för hjälpen liksom ( kanske bara är jag som har dålig humor) ♥
Sommaren 2012 ♥
Såå avslutar vi med bland den fulste bilden jag någonsin sett, men jag bjuder på den hoppas bara inte mina vänner dödar mig. Hoppas ni fått lite sommarkänsla nu i Sveriges trista väder ♥

Kommentarer
Postat av: Klara

Åh, det ser så härligt ut!
Du tar väldigt fina bilder :)

2013-02-11 @ 20:42:11
URL: http://klaaralouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback