Long exposure ♥

 
Nikon D5000 + Nikorr AF-S 18-200mm f/3.5-5.6
 
Mitt första riktiga försök till långexponerade vattenbilder! Eftersom jag inte ofta bär runt på stativet när det väl behövs, när man väl hittar det där perfekta stället där vattnet sköljer över stenarna så har jag aldrig riktigt fått till några långexponerade bilder då det är fruktansvärt svårt att få till utan stativ om man vill ha någorlunda lång slutartid! Samma sak gällde i detta fallet! Vi hyrde cyklar i Skagen och kom till denna stenstrand. Perfekta stället att fota men cyklade så klart inte runt med stativet då jag har ett gammalt o tungt! Så det var bara att cykla tillbaka till båten och hämta stativet som jag iaf hade släpat med på båten. Riktigt roligt var det att fota och exprimentera med slutartid och olika vinklar! Blev väldigt nöjd med resultatet och ljuset i bilderna. 
 
Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ELIN

DU ÄR JU BÄST

2013-09-29 @ 19:49:20
Postat av: Johanna

Jättefina bilder Isabelle!

2013-09-29 @ 19:59:15
Postat av: Becca

Jättefina bilder!!!

2013-09-30 @ 17:59:48
Postat av: Fani

riktigt grymma bilder alltså, vilket djup!

2013-10-01 @ 01:40:30
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Linn

Vackra bilder!

sv: Tack! :)

2013-10-01 @ 11:29:50
URL: http://list.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback