You´re a part of me

Hej slutatde grymt tidigt idag kl.12 hade bara en lektion sen nationella i engelska. Så nu är jag hemma och ska packa inför resan till värmland till mormor och morfar. Ska bli mysigt! Blev inget inlägg igår eftersom jag var och opererade mig i munnen en av mina tränder vill inte fatta att den ska växa ner så nu ska den dras ner. Fick choklad och en tidning av min goa kompis sofie så får tröst äta lite. Bilderna är från en fotografering jag och sofie gjorde för ett tag sedan skärpan blev inte den bästa men jag gillar dom ändå ;)
Kram ♥
Ps. får se om det blir nått inlägg i helgen inte säkert får se om jag får min mobil att funka med bilder och så.

Kommentarer
Postat av: Klara

Åhh!vad fina ♥ PUSS

2012-04-27 @ 16:10:30
URL: http://klaraberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback