Musikhjälpen

Här kommer lite bilder från i fredags! Då det var spelning på sagabion för musikhjälpen. En vän sjunger i ett av banden så vi tänkte vara hennes trogna fans. Var första gången jag såg deras band så det var riktigt kul och duktiga var dom med!
Här står vi först i kön och dom enda i kön! Vi var där lite onödigt tidigt och funderade ett tag på om det bara skulle bli vi som kollade på spelningen. Men sen kom det lite folk till. Mina fina vänner Elin och Hanna lika snygga som alltid särskillt Elin haha!
Lite rockband som spelade. Inte riktigt min musiksmak så kan inte avgöra om dom var bra eller dåliga! Var lite segt att alla band skulle spela så många låtar!
Här har vi då bandet som min vän spelar i. Dom var sist men det var värt väntan!! Riktigt bra var dom helt klart kvällens höjdpunkt. Man sparar ju det bästa till sist! Så blev en bra kväll! Kram ♥






 

Kommentarer
Postat av: eemelielinneea † FOTO

SV: tack så hemskt mycket!! :) detsamma!!!

2012-12-18 @ 23:03:41
URL: http://eemelielinneea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback