Hemma!

 
Hejsan! Kom hem i onsdags efter en toppenresa!! Men var grymt kallt att komma hem usch vad jag längta tillbaka dom första dagarna och nu med för den delen. Var i skolan några dagar och fick höra ganska många gånger att jag var brun så det var lite kul men känner att brännan redan börjar gå bort här i höstmörkret! Har haft en fulllproppad helg! I fredags hade jag myskväll med en vän. I lördags fick det bli lite läxa och sedan kom några vänner hit och myste hela kvällen. På söndag åkte vi tidgt till Öckerö för att hälsa på Frida som går på gymnasiet där. Hade en jättemysig dag, lagade mat ( mest Frida som lagade hehe ), gick runt och kolla lite, spela kort , prata och myste innan vi gick och la oss. Idag har dagen bestått av ganska mycket bussåkande, sen tandläkaren och en liten rundtur i affärer. Nu ska jag äta och sedan träna! Det kommer snart komma upp bilder från resan ska bara rensa och redigera lite! Så ni får se några från flygplatsen först. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback