Helg ♥


Hejsan!

Har vart en bra helg. I fredags myste jag med Elin hela kvällen, vi gjorde chokladmousse. Visar bilder nån annan dag men dom blev super proffsiga iallafall. Igår åkte jag, Elin och Frida in till gbg och kolla Snabba cash 2. Sen åkte vi hem till Elin på kvällen träffa Erika och Johanna och gick ut på en riktigt kall, blåsig nattpromenad. Hamnade tillslut på busshållplatsen, kom hem däckade i sängen av trötthet.
Idag har jag pluggat inte lika kul men det måste också göras!
På bilderna ser ni vad jag gick runt i Göteborg i ;)
     Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

Du är så jävla snygg! Du kommer nog aldrig riktigt inse hur damn hot du är! Puss finaste isabelleflabell !!

2012-09-17 @ 00:23:52
URL: http://allaboutelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback